Shop Mobile More Submit  Join Login
Love is...Share by IreneMartini Love is...Share by IreneMartini
Damn I hate when it happensssss XD
Btw, life is a great source of inspiration for those comics...

If you use link back pls

:facebook: Visit me on Facebook --> www.facebook.com/pages/Eleyon-…
:twitter: Follow me on Twitter --> twitter.com/EleyonArt

Period Punch by IreneMartini Go away! by IreneMartini :thumb338263890:
Add a Comment:
 
:iconcornbreadk:
CornBreadK Featured By Owner Apr 22, 2015
I constantly do that to my girl friend when lets me try her food
Reply
:iconhope-love-peace:
Hope-Love-Peace Featured By Owner Mar 18, 2015
XDXDXDXDXDXD
Reply
:icone-guardias:
E-guardias Featured By Owner Mar 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
that's me. Don't ever share your food with me.
Reply
:iconlajnia:
Lajnia Featured By Owner Mar 10, 2015  Hobbyist General Artist
I just love that vein xD
Reply
:iconcrazyrockstar123:
crazyrockstar123 Featured By Owner Mar 5, 2015  Student Artist
a bite is not a shark bite, I have a lot of people in my life who take a huge bite of my food. it's really annoying at times *Free Icon/Emote* Pusheen (Angry) Neko Emoji-15 (Angry) [V1] Lewis 
Reply
:iconnakaji143:
NaKaJi143 Featured By Owner Mar 2, 2015  Hobbyist General Artist
PFFFT, true shiz right there... :iconcryforeverplz: ..
Reply
:iconamazedstar:
AmazedStar Featured By Owner Feb 14, 2015
whoa..
Reply
:iconxpekalx:
xpekalx Featured By Owner May 5, 2014  Hobbyist General Artist
Oh god I'm crying rofl 
This is exactly me and my boyfriend and now he complains that I never share food with him XD 
Reply
:iconanniemomi:
anniemomi Featured By Owner Feb 18, 2014
My brother does that with whatever I'm drinking too. He just picks up my cup when I'm not looking and drinks it down until there's nothing but trickles at the bottom them puts it back and insists that he didn't drink it all cause there's still some left.
Reply
:iconcelestewhite:
Celestewhite Featured By Owner Feb 8, 2014  Student Artist
lololol
Reply
:iconjacob-cross:
Jacob-Cross Featured By Owner Jan 22, 2014
Reminds me of a comic I saw once X3
Reply
:iconresidentevilhetalia:
ResidentEvilHetalia Featured By Owner Dec 1, 2013  Student General Artist
My best friend has a big gingersnap cookie at lunch everyday, and she offered me a bite once, and it was a full cookie, and more than half was gone after. She doesnt trust me with her food anymore XD
Reply
:iconkusari-chan:
Kusari-chan Featured By Owner Nov 26, 2013  Hobbyist General Artist
Dat 3rd Panel! <3

I laughed til I cried. . . . 
Reply
:iconiamkathybrown:
iamkathybrown Featured By Owner Nov 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I was *this* close to giving an obnoxious laugh right in the middle of a library! I had to hold it in and I started tearing up! It's all because of that third panel!
Reply
:iconironsides11:
ironsides11 Featured By Owner Nov 14, 2013
Yep, I do this alot. I can't help it. :P

Also, love the omnomnom face! XD
Reply
:iconfreakiegeekie:
FreakieGeekie Featured By Owner Nov 10, 2013  Hobbyist General Artist
My boyfriend loves to do that. Especially with cookies/sweets. I offer him a bite and wind up with only crumbs.
Reply
:iconthelakotanoid1:
thelakotanoid1 Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist
my older sister is like this, but she doesn't even ask XD
Reply
:iconkingoftheswingers:
kingoftheswingers Featured By Owner Sep 19, 2013
OMG your comics make my life. :)
Reply
:iconallana-san:
Allana-san Featured By Owner Sep 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
True Story :saddummy:
Reply
:iconbaccaratta:
baccaratta Featured By Owner Sep 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Looks just like me, lol
Reply
:iconporlasnubes:
PorLasNubes Featured By Owner Sep 8, 2013
O.O THIS IS SOOO TRUE!!!
Reply
:iconlaurytheotter:
laurytheotter Featured By Owner Sep 8, 2013   Digital Artist
I always save the last piece for my Hun.
Reply
:icontotemeye:
TotemEye Featured By Owner Aug 7, 2013  Professional Filmographer
Where I know it from? xD
Reply
:iconneruchan96:
Neruchan96 Featured By Owner Jul 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist

my boyfriend does the SAME thing o__o

Except most of my burger is usually gone right after >__<

Reply
:icontheawesomehetalian:
TheAwesomeHetalian Featured By Owner Jul 27, 2013
My friends do that to my fries, the ones I BOUGHT, when I get up to get some salt and pepper for them.
Reply
:iconblue-bones:
blue-bones Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist
Hahaha :D
Reply
:iconmasteramin:
MasterAmin Featured By Owner Jun 26, 2013  Student Digital Artist
:D :)))))
Reply
:iconwhy-att:
why-att Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist General Artist
:D You've made me laugh after a horrible day. Thank you! :D
Reply
:iconpurec:
PureC Featured By Owner Jun 15, 2013  Hobbyist Photographer
This is a story of my life. Damn you, boyfriends.
Reply
:iconmikallest:
Mikallest Featured By Owner Jun 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
Boyfriends? ANYONE will do this to you lol
Reply
:iconpurec:
PureC Featured By Owner Jun 20, 2013  Hobbyist Photographer
Yeah, you're probably right. :(
Reply
:iconyogeshforever:
yogeshforever Featured By Owner Jun 12, 2013
That's pretty Sweet.....
Reply
:iconxxmischievouschaosxx:
xXMischievousChaosXx Featured By Owner Jun 7, 2013  Student Writer
that is exactly what my brother does, then he goes 'that some good stuff man, can you make me one? I want one just as good as yours and mine won't be like that' and then I make him one after he took 2 great bites of mine. >.<' but hey he's my bro...
Reply
:iconninjafoxsbuddy:
NinjaFoxsBuddy Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Writer
I'm that friend xD
Reply
:iconsofloo:
soFLOo Featured By Owner Jun 7, 2013  Student General Artist
lol i love that nom face XD
Reply
:iconlustanjo:
Lustanjo Featured By Owner Jun 7, 2013  Student General Artist
x3 I do that evertime i get that bid!!!
Reply
:iconstarbystars:
StarbyStars Featured By Owner Jun 7, 2013
umm yup... I can not freaking share anything with my bf without him doing that -.- oh when I share him some cut watermelon he takes the biggest piece!!
Reply
:iconjanelartfairy:
JanelArtFairy Featured By Owner May 31, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lol.
Reply
:iconvasou-christine:
vasou-christine Featured By Owner May 20, 2013
lolololl reminds me of me and my big sis
Reply
:iconrockinnerd12:
rockinnerd12 Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist General Artist
Same here
Reply
:iconvasou-christine:
vasou-christine Featured By Owner Jun 7, 2013
:D
Reply
:iconzoyah-the-rocker:
Zoyah-The-Rocker Featured By Owner May 20, 2013
trololol lloving it
Reply
:icondinogirl03:
dinogirl03 Featured By Owner May 18, 2013  Student General Artist
This is so my boyfriend and I LOL
Reply
:iconchocolatefudge89:
Chocolatefudge89 Featured By Owner May 16, 2013
i love your work
Reply
:iconpurestrongpoem:
Purestrongpoem Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist Writer
Funny.
Reply
:iconhaloeye:
haloeye Featured By Owner May 16, 2013
I love these comics to be honest. Their hilarity and relate-ability are the the best.
Reply
:iconearthflight:
earthflight Featured By Owner Apr 12, 2013  Hobbyist Writer
Sometimes we just can't help it.
Reply
:iconimoocat:
iMooCat Featured By Owner Apr 3, 2013  Hobbyist General Artist
LOL. My boyfriend is like that, too. :iconfacepalmplz:
Reply
:iconblackearsbunny:
blackearsbunny Featured By Owner Apr 3, 2013  Hobbyist Artist
hahaha im lucky i dont have a boyfriend...
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 800 × 711




Details

Submitted on
November 20, 2012
Image Size
303 KB
Resolution
800×711
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
44,437
Favourites
1,032 (who?)
Comments
80
Downloads
44

Camera Data


License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×